Beste Newbie,
Goed in elk geval dat je even contact hebt gehad met de boekhouder, ik krijg hierover gelukkig ook regelmatig vragen en het is altijd maar alsof wij boekhouders dan het antwoord zo kunnen oplepepelen

eigenlijk heb je dan de administratie nodig t/m nu om dat te beoordelen maar ik zal voor jou in dit geval toch even een advies geven.
A. om het helder te houden, investeren doe je t.b.v. het bedrijf dus vraag je in dit kader nooit af of je moet investeren maar idd alleen
'welk moment'
B. jou vraag is nu concreet investeer ik nu of na 1-1, mijn antwoord hierop in jouw geval als volgt: maak alvast een BTW aangifte t/m vandaag bekijk hoeveel BTW je voor dit jaar moet betalen aan de fiscus. Zit je onder de €1.883 af te dragen BTW (vergeet niet BTW op kosten) dan is het voor jou beter om volgend jaar te investeren. Zit je erboven zorg dan dat je zo investeerd dat je met je BTW onder de €1.883 komt en als je dan toch investeert doet dat dan voor minimaal €2.100 ex BTW aan spullen die per stuk minimaal €450 ex BTW kosten.
Als je een goeie boekhouder hebt kan hij jou het advies compleet maken want zoals gezegd eigenlijk heeft een adviseur volledige info nodig voor een advies.
Veel rekenplezier tijdens de feestdagen