Re: Website Bruysend vernieuwd
Dag Simone,
Mooie website, lekker open. Sommige dingen zijn wat verwarrend, zoals de subkopjes onder de verschillende pagina's, maar dat is op zich niet erg. Wel zou ik de openingspagina weghalen en daar een "gewone" pagina van maken met een introductie. Ik heb b.v. een breedbeeldscherm en moest naar beneden scrollen om de linken te kunnen vinden. Ook zou ik meer gebruikmaken van de hele mooie foto's die jullie op de site hebben staan. Maak ze gerust wat groter en zet de tekst er omheen.
Grappig vond ik het dat jullie de informatie over jullie zelf verweven hebben in de onderdelen waar jullie passie ligt. Dat is misschien niet standaard, maar maakt de site wel lekker om te lezen.
Nu net zag ik nog wat dat misschien nog wel aangepast moet worden: de linken vanaf de referenties openen een nieuw scherm. Omdat ik firefox heb had ik dat eerst niet door en dacht ik dat de link niet opende. Misschien beter omdat ook op een gewone pagina in de structuur te hangen?
Mieke
P.S. het begint meteen weer te kriebelen.. ooit komt er paarden hier! Een span Friezen.. wow.
|