Los bericht bekijken
Oud 20 april 2008, 22:27
PaRi's schermafbeelding
PaRi PaRi is offline
Lid

Standaard Re: Wil voor mezelf beginnen, uitzendbureau? Of iets anders?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hetty Dalsheim Bekijk bericht
Hallo PaRi,

Ik ben wel nieuwsgierig naar je achtergrond. Wat voor opleiding heb je gedaan en wat voor werkervaring heb je?
Ik heb een VMBO diploma Handel en Administratie. Daarna heb ik Internationale Groothandel gestudeerd op het MBO, halverwege ben ik ermee gestopt om omstandigheden. Nu doe ik een thuisstudie bij de NHA, Directie secretaresse / Management.

Verder heb ik naast mijn studie vanaf mijn 11de tot 14de gewerkt als interieur verzorgster (schoonmaakster), tot ik een baan vond in de horeca, daar had ik gewerkt als serveerster zo'n 2 jaar tot ik stopte met mijn opleiding Internationale Groothandel. Gelijk kreeg ik een baan aangeboden als Directie Secretaresse bij een vriend van mijn vader in een aannemersbedrijf, omdat de persoon die daar voorheen in dezelfde functie werkte vanwege zwangerschap een tijd niet kon werken. Daar heb ik anderhalf jaar gewerkt, tot zij weer terug kwam en ik ondertussen een baan had gevonden in een Callcenter afgelopen december. Sindsdien werk ik dus als callcenteragent (outbound).

Directie Secretaresse vond ik een geweldig beroep. Maar sinds ik werkzaam ben in de telemarketing ben ik voortdurend helemaal duf van het bellen. Dit is vermoeiender dan ik verwacht had, veeeel vermoeiender dan 24 uur achtereen schoonmaken. Het is me veel te eentonig, absoluut geen afwisseling, helemaal geen sociale contacten. Gewoon de hele dag achter een scherm met een headset op mijn hoofd praten. Nietss voor mij!

Ondertussen heb ik op vele plaatsen gezocht naar ander werk, maar overal word er naar ervaring of opleiding gevraagd. Zo ben ik ook een beetje op het idee gekomen iets voor mij zelf te starten. Ik heb altijd al eigen baas willen zijn, maar niet op zo'n vroege leeftijd, maar als er geen ander optie is...

Ik weet het eigenlijk niet meer hoor.
Met citaat reageren