Discussie: Even voorstellen (pitch) Graag feedback, ook op mijn website als het kan!
Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2008, 01:15
Myrax Myrax is offline
Veteraan

Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Hoi Joke, welkom hier!
Ik heb naar je site gekeken en ik sluit me bij de reactie van Ramon aan. Speels of misschien kan je ook zeggen dat het nog niet helemaal een professionele uitstraling heeft.
Waar ik wel weer fan van ben is de simpele en to the point menustructuur, die zo te horen inderdaad goed bij je past. Ook wordt uit de site goed duidelijk welke ervaring je al hebt, dus waar een opdrachtgever je voor kan inhuren - lekker concreet.
Ik ben een liefhebber van teksten, grammatica etc. en zeker met jouw vakgebied heb ik hier even met kritische blik naar gekeken. Hier en daar begin je na : met een hoofdletter terwijl dat een kleine letter moet zijn.
Op je homepage schrijf je "Nadat begin april mijn derde dochter geboren is". Ik denk dat hier 'was' moet staan, gezien de vervolgzin. Enneh, op Werkwijze staat ergens verbetert, i.p.v. verbeterd en gedachten i.p.v. gedachte.
Misschien moet je ook nog eens kritisch kijken naar je Engelse teksten, maar dan meer in de zin van woordkeus en zinsbouw.
Succes!