Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 september 2008, 16:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Administratiekosten bij 2e herinnering?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theaumoeskiiii Bekijk bericht
Mijn vraag; mag je BTW rekenen over administratiekosten?
Dat moet.

Citaat:
Sterker nog, mag je uberhaupt na de 2e herinnering wel administratiekosten in rekening brengen?
Alleen als je dat bent overeengekomen, of als het in je algemene voorwaarden staat, of als het wettelijke rente is.

Tweede herinneringen stuur ik alleen naar klanten die te goeder trouw handelen, die normaliter op tijd betalen, maar waar een keer iets mis gaat. Die zou ik geen extra kosten in rekening willen brengen. En de klanten waarbij ik die kosten wel in rekening wil brengen, zou ik geen tweede herinnering sturen. Eén herinnering is meer dan genoeg.
__________________
René
Met citaat reageren