Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NowHow
Dat mijn werk mooi is wil nog niet zeggen dat ik een kunstenaar ben..
|
Ach, That's in the eye of the beholder...
Overigens is het absoluut niet negatief bedoeld, maar dat moge duidelijk zijn. Liever zo, dan die uitgerangeerde tros omroepster, die met een velletje A1, een busje plakaatverf en een jampotje penselen in de roddelpers gaat schreeuwen om erkenning....(Nee, ik noem geen namen)
Probleem met dit is echter dat de BIK codes van de KvK nog niet zijn ingericht op de toestroom van voorheen "vrije beroepen" die nu ook onder de inschrijvingsplicht vallen.
Ook als je de meest voor de hand liggende zoekopdrachten geeft van journalist, tekstschijver, of illustrator levert geen resultaten op
maar ook wat dichter bij huis...Ikzelf als allround projectleider, hoewel met IT component, maar ook ervaren in organisatieadvies en facilitaire vraagstukken ben noodgedwonden opgenomen onder BIK 72102; automatiseringsadviesbureaus. Dat dekt ook verre van de lading
Dus; gewoon geen aandacht aan schenken; Ik kan mij niet voorstellen dat iemand je ooit wat voor vraag dan ook gaat stellen over het feit dat je eigenlijk niet doet wat er in je BIK code staat. Het is niet veel meer dan een interne archiveringsmethode van de KvK die je geen specifieke rechten of plichten geeft, en daarnaast ook vergeven is van de fouten en onvolkomendheden (Waarom staan er alleen vervoerbedrijven onder de sector vervoer en communicatie; waar moet ik in de sector voedingsmiddelenindustrie terecht als ik ijs maak?; etc....)