Re: Nieuwe dienstverlener Associates bemiddelt ZZP'ers
bij zzp'ers is het ook de aard van het beestje om een aantal essentiele zaken zoals commercieel klantcontacten facturering in eigen hand te hebben. Dat wil zeggen: per project/klant. Is men voor de klantrelatie altijd aangewezen op associates (wat nog moet blijken) dan denk ik dat de zzpér daar terughoudend in zal zijn.
Wat wordt in voorgaande commentaar overigens bedoeld met de verplichte afname van overige diensten ? Tekent men daarvoor ?
Ik denk dat het abonnement recht geeft op de bemiddeling maar dat het daar ook bij kan blijven . Of zie ik iets over het hoofd ?
Heeft iemand ervaring met de door Associates uit te voeren 'screeningen'?
Zelf heb ik slechts te maken gehad met referentieonderzoek door diverse interimbureau's en de veiligheidsonderzoeken van de verschillende ministeries.
Zelf zou ik het aardig vinden als je kon intreden met een soort no cure no pay dwz aanvang betaald abonnement bij daadwerkelijke eerste opdracht doch dat wijst Associates af.
Hioe zien jullie het onderscheid met zoiets als Uniforce (klonk mij altijd wat sekte achtig in de oren)? Zou de rol van ABNAMRO (op de achtergrond) hier een belangrijke positieve succesfactor kunnen zijn/worden ?
Prettige Kerst !
Youri Groothertog von Kiev
|