Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2009, 22:55
Leftblank Leftblank is offline
Lid

Standaard Re: Bedrijfsnaam verzinnen, overeenkomsten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Tja het is lastig ... ik zit nu toevallig bij mijn collega en hadden het net over onze naam destijds ... creativethinkers creativeminds ... door de uitspreekbaarheid maar ook het al bezet zijn van domeinnamen ( test ze snel hier http://www.ramonfincken.com/scriptin...n=ramonfincken ) hebben we voor CreativePulses.nl gekozen.

Probeer eens te kijken waar jullie core business ligt, praat bv ook met anderen of kijk hoe zij hun naam hebben gemaakt. Wellicht een stapje verder is met wat logo/huisstijl mensen om de tafel te zitten, want zij gaan je beeldmerk/logo maken en hebben wellicht ook wat verfrissende ideeen.
Als eerst bedankt voor je reactie, en de daaruit vloeiende nieuwe inspiratie , uitspreekbaarheid is inderdaad ook wel iets waar ik zelf nog niet echt veel op gelet heb, goede tip om daar ook eens naar te kijken inderdaad. 't Script wat je erbij postte komt ook nog wel van pas met zoeken, dat scheelt de nodige queries . Verder bedankt voor de tip om meer mensen te overleggen, maar het is (helaas) een eenmanszaakje, dus die functies bekleed ik ook zelf .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
NextPulses.nl, StudioPulses.nl ... klinkt goed
Zeker een mooie namen inderdaad, die komen zeker op m'n lijstje met kanshebbers , bedankt .

Laatst gewijzigd door Leftblank; 9 februari 2009 om 10:19 Reden: Toevoeging op reactie
Met citaat reageren