Re: Urencriterium & kredietcrisis
Hoi mensen,
Bedankt voor alle reacties en tips! Ik moet inderdaad die uren ook goed bijhouden, die ik aan aquisitie en dergelijke besteedt, maar hoe doe ik dat om dit voor de bd aantoonbaar te maken? Ik ben elke dag wel een poosje aan het zoeken op internet.
Als je die uren ook meetelt, en tevens de reisuren etc. dan heb ik behoorlijk wat uren meer. Ik zit nu bij een opdrachtgever waarvoor ik 2,5 uur per dag kwijt ben aan woon/werkverkeer. Dat tikt natuurlijk flink aan. Misschien kan ik dat aannemelijk maken aan de hand van de km registratie.
@NowHow: Mijn site is niet zo zwaar geloof ik. Alleen wel in flash. Misschien dat je pc daar wat moeite mee heeft?
Misschien ga ik nog wel een paar certificaten halen ofzo. Diploma's zie ik nu momenteel niet zo zitten. Die zijn ook behoorlijk prijzig. Een cursus kost rond de 3500 euro. Dat vind ik nu een beetje te gewaagd eigenlijk.
Voor wat betreft papieren zit ik wel behoorlijk goed. Heb ook goede referenties enzo voor potentiele opdrachtgevers. Dat is ook wel handig misschien.
Morgen heb ik een gesprek bij mijn huidige opdrachtgever dus ben wel benieuwd wat daar uitkomt.
Heb al te horen gekregen dat als ik weg ben en ze hebben weer meer werk ik de eerste ben die het hoort. Dat is dus wel positief in elk geval.
|