Re: Freelancer?!? Hoe voelt u zich daarbij?
Beste Miranda,
Nog meer bruikbare verbeteringen! Hoewel ik het lastig vind te bepalen wat mensen nu wel en niet willen horen/lezen: het is inderdaad zo dat we in de enquette teveel tekst hadden; dan haken mensen af: in de uitnodiging op dit forum wilde ik om die reden ook niet teveel uitwijden over de context: die vindt men ook in de introductie van de enquete zelf...
Maar toch: we hebben geen commerciele bedoelingen; het gaat om een afstudeer scriptie van twee (deeltijd) Nyenrode studenten die voor hun Thesis een onderzoek doen naar de effecten van flexibel werken: vrijheden in keuzes die zouden kunnen leiden tot meer arbeidsvreugde, effectiviteit en productiviteit.
Freelancers zijn een speciale groep mensen in de beroepsbevolking die in dit licht een bijzonder interessante groep respondenten zouden zijn. Om die reden zetten wij de enquete ook uit via deze weg!
Ik begrijp hoe kostbaar tijd is en dat niemand zit te wachten op zinloze vragenlijsten: om die reden hebben we een vragenlijst samengesteld, die in 5 minuten ingevuld kan worden, met alleen die vragen, die ons echt een inzicht gaan bieden in onze onderzoeksgebieden.
Ik zou het erg op prijs stellen als je toch 5 minuutjes zou kunnen spenderen, in het belang van de wetenschap.... :-)
Je zonnig groet kunnen we op deze regenachtige dag goed gebruiken: in elke geval ook bedankt voor je meedenken!
Groet,
Johan Adrichem
|