Re: Elevator pitch voor kleurconcept op beurs
Allereerst natuurlijk bedankt voor je reactie. Ik ervaar het (eerste keer dat ik op z'n site als deze ben) zeer prettig dat iemand zijn of haar mening geeft over iets waar ik graag feedback over ontvang!
Gunnen is zeker iets waar wij rekening mee houden. Het is HET basisprincipe van waaruit wij denken en doen. Dat is (zeker in de bouwkolom) een heel belangrijk iets. Om nieuwe klanten te ontdekken is (wederzijdse) interesse nodig, denk ik. Om die interesse te wekken dienen wij op profesionele basis nieuwe concepten (innovatief) te ontwikkelen om te ontzorgen, maar belangrijker nog; een verbinding tot stand te brengen. Echter, wij moeten niet vergeten dat (en dat heeft eigenlijk niet zo veel te maken met gunnen) wij 70% van onze handel in vanuit de voorschrijvende markt krijgen. Wanneer iemand een product gaat voorschrijven moet je zeer sterk in je schoenen staan en een edit value zijn voor deze markt. Daar richt deze pijler zich dan ook op. Ontzorgen, weet waar men wakker van ligt en van daar uit een verbinding tot stand brengen waar niemand om heen kan. Kennis is daarin een zeer belangrijke factor. Maar goed. Wederom een verhaal vanuit onze markt. Je zou er een boek over kunnen schrijven. Wat jij zegt is zeker waar. Unbutu, zei Bush ooit en dat is precies wat ons drijft om verder te gaan. En een ervaringsdeskundige? Tja.. dat is dan toch een grijs gebied voor mij. Ik ga me daar zeker nog in bekwamen de aankomende week.
Overigens. Sigma, aangenaam!
Thnx
|