Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2011, 13:38
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen

Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Beste Theo,

Voor zover ik weet worden de reintegratie budgetten per jaar vastgesteld. Dus zal er voor 2011 ook weer budget zijn. Echter aangezien de budgetten vorig jaar al in april waren overschreden en het ministerie hier niet echt blij mee was (om het zacht uit te drukken) zal dit jaar ongetwijfeld de spoeling een stuk dunner zijn.. dwz dat de budgetten beter gespreid uitgegeven zullen worden en er ongetwijfeld reintegratieburo's op de fles gaan.

Maar om nou helemaal te stoppen lijkt me wat rigoreus. (voor zover ik begrijp moet je gestopt zijn voor een IAOZ uitkering)

Voor zover ik begrijp heb je nu alleen december geen omzet gehad. Ik denk dat de belangrijkste vraag is.. hoe erg is het als je een paar maanden niets verdient. Kom je dan financieel in de problemen of is het wel door te komen voor een maand of 6 met minder financiele middelen. Als dat zou is dan zou ik kiezen om het nog even aan te kijken en inderdaad proberen andere inkomstenbronnen aan te boren zoals gemeentes, dat kost natuurlijk altijd meer tijd dan je lief is.

Als je prive financieel wel in de problemen komt bij meerdere maanden geen inkomsten dan zou ik inderdaad wel overwegen om een uitkering aan te vragen.
Met citaat reageren