Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2011, 18:51
Matthijs- Matthijs- is offline
Lid

Standaard

Roel, bedankt voor je antwoord. Ik heb de belastingtelefoon geprobeerd te bellen om eea te verifieren maar kom er niet doorheen.

Ik blijf het vreemd vinden. Waarom staat er nergens uitgelegd hoe je dit moet invullen? Ik heb echt al uren gezocht op internetforums en op de site van de belastingdienst. Op de site van de belastingdienst staat letterlijk bij Hoe verdeelt u inkomsten en aftrekposten?: "Had u heel 2010 een fiscale partner? Dan mogen u en uw fiscale partner de hierboven genoemde inkomste en aftrekposten in de aangifte verdelen zoals u dat allebei wilt. iedere verdeling mag, als het totaal maar 100% is".

Nou, dat doen we allebei. Dan klopt het toch? Het programma protesteert verder niet. Normaal als ik iets fout doet, krijg ik gelijk een foutmelding.

---
Mbt "opportunistische grondslag": als grote bedrijven advocatenkantoren inhuren en trucs uithalen met "vestigingen" op de kanaaleilanden om maar geen belasting te hoeven betalen, probeer ik ook gewoon zo min mogelijk belasting te betalen, binnen de grenzen van wat mag. Zelfs de belastingdienst zelf geeft informatie over hoe je het voor jezelf zo gunstig mogelijk kunt doen.
Met citaat reageren