Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 juli 2011, 21:34
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Jongman Bekijk bericht
Algemene voorwaarden, zijn precies dat, algemene voorwaarden die altijd gelden voor de (rechts)handelingen van de onderneming. Dus je moet geen aparte voorwaarden opstellen voor ieder type document. Het regelt alle algemene altijd geldende voorwaarden voor je bedrijf.

Je kunt wel in elke offerte of op een factuur extra voorwaarden opnemen als de situatie daarom vraagt.

Verder moet je algemene voorwaarden altijd ter hand stellen dat betekent daadwerkelijk bijvoegen, verwijzen naar algemene voorwaarden is onvoldoende.

Het is niet verplicht om de algemene voorwaarden achterop de factuur te zetten. Sterker nog meestal is bij de factuur aan de late kant. Ze moeten bekend zijn bij de afnemer voordat of op het moment dat de overeenkomst word gesloten. dus bij de offerte, of op de achterkant of apart bijsluiten.

Als je via een website bestellingen ontvangt is het wel voldoende om een aankruisvakje te hebben dat door de gebruiker word aangekruist om in te stemmen met de algemene voorwaarden.
Hoi Roel,

Dank je voor je input.

Ik vraag mijzelf nog af waar je de Algemene Voorwaarden laat opstellen?

Daarnaast begrijp ik dus dat je maar 1 algemene voorwaarden hebt, maar deze bijv. kan plaatsen op je website + factuur + offerte ?
Met citaat reageren