Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwitlox
Ok, helemaal duidelijk. Dan ga ik 'm zsm invullen (het wachten is nog even op de jaaropgave van mijn loondienstbetrekking).
|
Je zult dan nog iets langer geduld moeten hebben, het aangifte programma is niet (zoals het particuliere aangifte programma) vrij te downloaden van de website . Deze word klaargezet in je persoonlijke omgeving waar ook de btw aangifte gedaan kan worden. En normaal gesproken komt dit aangifte programma pas in de 2 helft februari beschikbaar, meestal rond de 20 februari.
Citaat:
Overigens kwam de jaaropgave van de opdrachtgever van een uitgeverij (reed business). Het klopte op de cent nauwkeurig, heb net even al mijn facturen aan hun opgeteld. Maar goed om te weten dat het niet standaard is, dan kan ik de andere opdrachtgevers er niet om vragen en weet ik ook dat ik er niet op hoef te wachten.
|
Aha, Reed Business, volgens mij is dat een bedrijf met Engels hoofdkantoor en volgens de daar geldende rapportage regels is het wel gebruikelijk om dit soort overzichten te sturen. maar ook meer vanuit een commerciele inslag zodat je kunt controleren of zij alle facturen hebben ontvangen en er niet 1 ontbreekt.