Re: Op zoek naar secretariële ondersteuning?
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw berichtje.
Wellicht zijn de werkzaamheden, welke ik kan aanbieden, voor u niet interessant. Ik denk dat er zeker wel een markt voor is. Er zijn kleine zelfstandigen die geen tijd meer hebben of willen vrijmaken voor bijvoorbeeld het uitwerken van bandjes. Zij zitten de hele dag op de weg en hebben geen tijd om die offertes uit te werken. Dan zijn de offertes uitgebracht en de klant reageert niet. Het is zeker nuttig om tijd vrij te maken deze klant te bellen om te vragen of hij de offerte wel heeft ontvangen en of de offerte naar wens is. Als ik bijvoorbeeld voor u die bandjes uitwerk dan heeft u weer tijd voor andere werkzaamheden. Want het is voor u toch belangrijker om u bezig te houden met de HOOFDZAKEN! Er blijven ook altijd bedrijven die alles in eigen hand willen houden.
Wat voor mij als starter nog de vraag is: wat is mijn uurtarief? De één zegt je zit te laag, de ander zegt weer te hoog. Ga je te laag zitten kom je niet serieus over. Ga je te hoog zitten dan ga je jezelf wellicht uit de markt prijzen.
|