Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 november 2012, 16:05
thsbde thsbde is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2012
Berichten: 2
Standaard

Ah ok, goed om te weten dat dit bij een vaste prijsafspraak niet van toepassing is.
volgende keer maar een aanbetaling regelen en de rest uurtje-factuurtje..
Van fouten leer je.

Met deze klant kwam ik er echt niet meer uit, en de klant beweerde dat ik me niet aan de opdracht had gehouden, maar het was me de lange discussie ook niet meer waard daar het om een relatief klein bedrag ging.

De sfeer van de samenwerking is door de toon van de klant ook geheel verpest naar mijn mening en kan ik de opdracht niet meer met plezier uitvoeren.
Om die reden heb ik de beslissing van de klant om te stoppen ook (kostenloos) aanvaard.

De lange discussie die ander zou volgen had me anders teveel tijd gekost.

Jammer maar helaas.
Met citaat reageren