Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Maar als marketingformule is het eigenlijk een briljante innovatie, dat moeten we hem toch nageven. Standaardreclame wordt massaal genegeerd en roept alleen nog maar irritatie op, da's inmiddels algemeen bekend in marketingland. Dus moet je promotie verstoppen in andere formats, die wel gepruimd worden. Het is eigenlijk een klein wonder dat er nog niet veel meer programma's zijn als dat van Mens.
|
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever naar de STER reclames kijk (want soms nog creatief en geestig) dan naar Harry Mens. Of liever gezegd: ik vermijd beide, maar als ik moet kiezen, kies ik voor de reclameblokken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Het is eigenlijk een klein wonder dat er nog niet veel meer programma's zijn als dat van Mens. Of zijn die er wel, maar heb ik ze niet in de gaten? 
|
In films zit ook veel sponsering. Wat voor auto iemand rijdt, wat voor drankje hij/zij drinkt: daar is vaak allemaal voor betaald.
Maar ook de bladen werken vaak zo. Je moet postief schrijven over je adverteerders, anders raak je ze kwijt. En dat is ín een markt waarin zóveel titels zijn iets wat je je niet kunt veroorloven.