Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scribent
Het is niet zo gebruikelijk en ik zou het ook niet doen. En waarom niet? Tja, dat is eigenlijk nog niet zo eenvoudig uit te leggen. Misschien omdat het tarief waar je op uitkomt, toch wel afhangt van het soort opdracht en de opdrachtgever. Stel de ABN-bank belt plotseling.. vraag je dan hetzelfde als wanneer een liefdadigheidsinstelling belt? Zo werkt het toch, of niet
Zou je geen tariefindicatie kunnen geven? Dus geen harde cijfers, maar in de trant van: marktconform. Of: marktconform, maar scherp geprijsd? Ik noem maar wat.
|
Tja, ik doe het wel op mijn website. Ik geef geen 'harde cijfers' maar wel ongeveer een indicatie van de tarieven. Gewoon omdat ik het zelf ook prettig vind om websites te bezoeken waar de prijzen opstaan. Niet dat je eerst belt om te vragen hoeveel iets kost om er daarna achter te komen dat zij drie keer zoveel vragen als je budget toelaat...