Re: Akkefietje
Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, omdat ik niet weet hoe sterk je staat vanwege het ontbreken van je voorwaarden (naar hen toe dan). Toch klopt je redenering wel in de zin dat jij niet verantwoordelijk bent voor hun ontevreden klant. Jij doet wat voor hen, zij moeten dat nakijken en aangeven bij jou of ze wel of niet tevreden zijn. Dan kan jij daarop reageren (door verbetering of korting). Dat zij jouw werk "doorverkopen" lijkt me hun probleem.
En als die fouten ontdekt zijn: in hoeverre kan er dan sprake zijn van schadeclaims? Misschien dat een ervaringsdeskundige hier wel wat meer van weet.
En inderdaad (maar in hoeverre MOET dat ingesloten worden in Alg. Voorwaarden?): zolang er niet betaald wordt, is jouw werk van jou. Volgens mij is dat wel een redelijk sterk punt! Ik zou misschien toch eens juridisch advies inwinnen, ik begrijp dat dat niet altijd wat hoeft te kosten, dan kun je kijken hoe sterk je staat. De benadering van dit bureau lijkt me niet helemaal kloppend.
|