Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2007, 10:20
Cindy77's schermafbeelding
Cindy77 Cindy77 is offline
Veteraan

Standaard Re: Nieuwe elevator pitch

Tja, het vak reclameschrijven tijdens mijn opleiding tekstschrijven was al nooit mijn sterke vak .

Ik heb zelfs meer dan 15 woorden woorden geschrapt:

Een boodschap overbrengen is niet alleen opschrijven wat u wilt zeggen. Het gaat er om hoe de ontvanger uw boodschap interpreteert. De kunst is het vinden van de juiste woorden voor uw doelgroep. Ik beheers die kunst uitstekend, door inlevingsvermogen en taaltalent. Ik schrijf duidelijke teksten die passen bij uw bedrijf en uw doelgroep. Mijn ervaringsgebieden zijn zorg, welzijn, onderwijs en cultuur, maar u kunt me ook op andere vakgebieden inzetten.

Maar ik neem aan dat ik er met alleen het schrappen van die woorden niet in ben geslaagd om je enthousiast te krijgen, Mariëlle . Het is nl. gewoon dezelfde tekst maar dan korter.

Nu even een vraag aan de tekstschrijvers onder ons: waarmee onderscheiden jullie je?

Ik heb het er namelijk met mensen uit mijn omgeving over gehad, en die raden me allemaal aan om het niet te gaan forceren. Oftewel: ga niet uit alle macht iets bedenken waarmee je je onderscheidt, maar onderscheid je in het begin gewoon door jezelf te zijn en goed werk te leveren. Dan komt vanzelf dat ene, unieke punt naar boven drijven.

Met wie wil jij in gesprek?
Twitter: @SocialeadsNL
Facebook: Socialeads
Met citaat reageren