Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Voor welke vorm je ook kiest, ik zou altijd een fotokopie van de factuur meesturen. Dan ben je gelijk van het "hebben we niet ontvangen"-gedoe af.
|
Ik vraag het u af: Zijn er regels voor de samenstelling van herinneringen?
Ik stuur als herinnering de factuur (met in de header '
HERINNERING' in plaats van '
factuur'
). De rest van de herinnering is identiek aan de factuur, hij krijgt alleen een ander factuurnummer (nl met een toevoeging) en in de omschrijving komt een vermelding van het feit dat het bedrag nog niet is bijgeschreven op mijn rekening.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Dan ben je gelijk van het "hebben we niet ontvangen"-gedoe af.
|
Dat heb ik nog nooit meegemaakt

. Mocht dat voorkomen, dan begint er gewoon een nieuwe termijn van 14 dagen. Voordeel van de twijfel. Hetzelfde pas ik toe als een factuur verlegd wordt naar een ander: nieuwe termijn. Jammer van de tijd, maar ooit komt het allemaal binnen, die pecunia.