Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 november 2007, 19:33
buurman-administratie.nl buurman-administratie.nl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 april 2007
Berichten: 40
Standaard Re: Moet ik mijn administratie op papier bewaren, of mag het elektronisch?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Kooijman Bekijk bericht
Hallo allemaal,


Ik ben pas een eenmanszaak begonnen in webdesign voor het MKB en particulieren (http://www.kooijman-design.nl) en ben vrij nieuw in de boekhoud-wereld.

Mijn vraag is:
Moet ik facturen die per e-mail naar mij verstuurd worden ook uitprinten en bewaren bij de bonnen voor de belastingaangifte? Of is het voldoende deze op mijn computer te bewaren? En hoe zit dat met bankafschriften? Is een digitale versie daarvan voldoende?


Alvst bedankt!

Je kan dit electronisch bewaren, maar het is verstandiger om gewoon een financieel dossier aan te leggen: inkoop, verkoop, bank, kas, belastingen en memoriaal.
Met citaat reageren