Los bericht bekijken
  #5  
Oud 15 november 2007, 09:54
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Moet ik mijn administratie op papier bewaren, of mag het elektronisch?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Kooijman Bekijk bericht
Moet ik facturen die per e-mail naar mij verstuurd worden ook uitprinten en bewaren bij de bonnen voor de belastingaangifte?
Dat zou ik maar doen.

Citaat:
Of is het voldoende deze op mijn computer te bewaren? En hoe zit dat met bankafschriften? Is een digitale versie daarvan voldoende?
Elektronische facturen volstaan alleen als deze voldoen aan de strenge hoogtechnologische eisen van de belastingdienst. En voor het elektronisch bewaren van je administratie zijn er ook speciale regels.

Voor een doorsnee freelancer is het lastig aan deze strenge eisen te voldoen en is het bijhouden van een ordnertje per jaar stukken makkelijker.
__________________
René
Met citaat reageren