Hoi Wim,
't Ging mij puur om het WW-deel. 't Zou dus inderdaad een rommeltje geven als ik mezelf daar vrijwillig zou willen verzekeren. Gelukkig dus maar dat ik dat niet wil.
Dat WAO-stuk is vervelender: ik ben afgeschat en toen weer opgeschaald na bezwaar, maar natúúrlijk net één treetje onder de belangrijke 45%-grens. Goh, wat toevallig ... Als ik niet a.g.v. een herkeuring die grens alsnog haal, zal ik een kleine kans maken op "verhoging op grond van toegenomen arbeidsongeschiktheid door dezelfde klachten": er is in het verleden nooit een naampje gegeven aan mijn klachten. Ach, op een kromme manier wel zo duidelijk.
Voor nu neem ik maar even genoegen met een persoonlijke ongevallenverzekering en hoop ik tegen beter weten in op een treetje verhoging naar aanleiding van mijn huidige (al bijna 6 maanden lopende!) herkeuringsprocedure. Als ik ooit voldoende centjes heb voor een a.o.-verzekering zal ik genoegen moeten nemen met uitsluitingen voor mijn huidige klachten. Maar ach, er blijft nog genoeg over om arbeidsongeschikt door te raken, hahahaha!!!
Groetjes, Renée