Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2012, 21:15
exactomundo exactomundo is offline
Lid

Standaard

Beste Roel,

Excsues voor de late reactie en bij deze uieraard weer bedankt voor je geduld en visie.

Oh, ik was van mening dat verzendkosten niet als kosten kunnen worden opgevoerd en alleen de btw op de verzendkosten kon worden afgetrokken(voorbelasting). Begrijp nu dus, dat de handelingskosten EN verzendkosten als kosten kan worden gesteld.

Zat met de vraag in mijn maag of ik niet beter een factuur kon krijgen met daarop een post van: huur magazijn ruimte. Maar dat maakt dus niet uit, want beide zijn kosten begrijp ik nu.?

Ik ga inderdaad nog even goed nadenken over de inzet van extra personeel, zoals je aangaf, want ik kan niet controleren of hij daar bijv. efficiënt en/of niet onnodig personeel inzet. Heet hangijzer.

Wat betreft de verzendkosten die hij nu betaald, ga inderdaad uitzoeken of het goedkoper kan, maar begreep dat hij al bijna in het laagste tarief zit. Ik betaal liever hem de totaal factuur van verzendkosten aan einde van de maand, dan ik het moet bijhouden en aan de vervoerder moet gaan betalen, de verantwoordelijkheid op correctheid en disputen ligt dan bij hem aangaande zijn vervoerder.

Bedankt,
Daniel
Met citaat reageren