HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning
28 oktober 2009 geplaatst om 16:18 door René
Toen Windows 7 vorige week verscheen heb ik gelijk een nieuwe laptop gekocht. Een geinige HP Pavilion met touchscreen en 64-bit Windows 7 ("HP beveelt Windows 7 aan" stond er op een bordje in de winkel). Bevalt goed.
Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund De drivers voor Windows 7 zijn domweg niet beschikbaar en HP geeft geen sjoege op de supportpagina's en in zijn eigen forums
Nota bene een HP printer en een HP laptop. Dankjewel HP. Volgende keer misschien maar een Mac met een Brother.
Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund De drivers voor Windows 7 zijn domweg niet beschikbaar en HP geeft geen sjoege op de supportpagina's en in zijn eigen forums
Nota bene een HP printer en een HP laptop. Dankjewel HP. Volgende keer misschien maar een Mac met een Brother.
Totaal aantal reacties 3
Reacties
-
Bij doorklikken op [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL343NL343&q=HP+Color+Laserjet+3600N+%22windows+7%22+driver+OR+drivers&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=]google_link[/url] vond ik een paar reacties van mensen die zeggen dat je hem los kan installeren.
2 november 2009 geplaatst om 12:08 door ramon fincken -
2 november 2009 geplaatst om 12:28 door René -
20 juli 2010 geplaatst om 20:37 door René
Totaal aantal trackback-signaleringen 0