HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning
28 oktober 2009 geplaatst om 16:18 door René
Toen Windows 7 vorige week verscheen heb ik gelijk een nieuwe laptop gekocht. Een geinige HP Pavilion met touchscreen en 64-bit Windows 7 ("HP beveelt Windows 7 aan" stond er op een bordje in de winkel). Bevalt goed.
Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund
De drivers voor Windows 7 zijn domweg niet beschikbaar
en HP geeft geen sjoege op de supportpagina's en in zijn eigen forums ![Mad](images/lancelots/smilies/mad.gif)
Nota bene een HP printer en een HP laptop. Dankjewel HP. Volgende keer misschien maar een Mac met een Brother.
Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund
![EEK!](images/smilies/eek.gif)
![Frown](images/smilies/frown.gif)
![Mad](images/lancelots/smilies/mad.gif)
Nota bene een HP printer en een HP laptop. Dankjewel HP. Volgende keer misschien maar een Mac met een Brother.
Totaal aantal reacties 3
Reacties
-
Bij doorklikken op [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL343NL343&q=HP+Color+Laserjet+3600N+%22windows+7%22+driver+OR+drivers&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=]google_link[/url] vond ik een paar reacties van mensen die zeggen dat je hem los kan installeren.
2 november 2009 geplaatst om 12:08 door ramon fincken -
2 november 2009 geplaatst om 12:28 door René -
20 juli 2010 geplaatst om 20:37 door René
Totaal aantal trackback-signaleringen 0