Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeinx
Hallo,
Ik ben benieuwd of meer starters moeite hebben (gehad) om een zakelijk abonnement af te sluiten bij T-mobile, of andere telefoonproviders. En hoe ze dat opgelost hebben.
Reden: ik heb van T-mobile een afwijzing gehad van mijn aanvraag, waarbij de enige reden is dat ik een jonge onderneming ben (dus geen starter). T-mobile doet namelijk een credit check en daarbij worden starters en jonge eenmanszaken als hoog risico beschouwd en wordt de aanvraag afgewezen.
Dat ik in mijn geval ook een goed salaris heb in loondienst speelt geen rol.
Overigens accepteer ik niet dat ik als niet-kredietwaardig bekend sta op grond van statistieken en ben bezig om alsnog het abonnement binnen te krijgen. Het gaat overigens slechts om een abonnement van € 20 p/m!
Wat zijn jullie ervaringen?
Frank.
|
Dag Frank,
Ik zou het niet weten, want ik heb geen enkel probleem (wat dat betreft) ondervonden met het aanvragen van een zakelijk abonnement bij T-mobile. Er was wel wat verwarring met het leveren: er zijn nogal wat telefoontjes heen en weer gegaan voordat ik daadwerkelijk mijn Ameo in huis had. Maar sinds begin maart heb ik dus een zakelijk telefoon en internetabonnement inclusief bijbehorende Ameo en dat bevalt uitstekend.
Mijn bedrijf bestaat sinds 2005, ik weet dus niet wat ze als jonge onderneming beschouwen en wat niet meer. Misschien heeft het toch iets te maken met het feit dat je niet volledig van je onderneming leeft, maar er ook een loondienst naast hebt?
Mieke