Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 september 2012, 14:26
CheStefano CheStefano is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2012
Berichten: 2
Standaard De Revolutie! per 1 oktober beschikbaar voor nieuwe avonturen, creatieve projecten en meer..!

De afgelopen maanden heeft De Revolutie flink wat tanden gezet in een aantal meer dan bijzondere projecten. Zo werd onder meer in opdracht van de Gemeente Den Haag de missie van de Hofstad als Popstad onder een loep gelegd en vanuit De Revolutie aangevuld met praktische adviezen en strategische concepten. Vanuit dit kader werd er eveneens een nieuwe digitale ‘Music City The Hague popportal’ ontwikkeld, welke binnenkort zal worden geïntroduceerd.

Ook werkte De Revolutie samen met het theatergezelschap De Utrechtse Spelen, om met de inzet van een gezonde dosis perspromotie de muziektheatervoorstelling ‘Veel gedoe om niks’ zowel lokaal als landelijk onder de aandacht te brengen. In het verlengde van de eerdere inzet voor het LIFE I LIVE Festival ‘Music City’ (april), koos evenementbureau PROOOST wederom voor De Revolutie ten aanzien van de (pers)promotie voor de eerste editie van The European LIFE I LIVE Festival. Een nieuw internationaal festival dat een bundeling van Europese culturele en culinaire tradities presenteert in het historisch hart van Den Haag; het Lange Voorhout. Om hiermee slechts enkele van onze recente projecten te belichten…

Nu het stof van de projecten waaraan De Revolutie de afgelopen periode een bijdrage heeft geleverd is gaan liggen, wordt het weer eens tijd om vooruit te kijken. Vandaar dan ook dit signaal in uw inbox; met ingang van 1 oktober is De Revolutie beschikbaar voor / op zoek naar nieuwe avonturen, creatieve projecten en inspirerende samenwerkingen! Heeft u altijd al eens uw krachten met De Revolutie willen bundelen? Grijp dan nu uw kans!

Waarvoor kunt zoal een beroep doen op De Revolutie?

- Festival- en evenementmarketing
- Creatieve conceptontwikkeling
- Artist- en productbranding
- Pers- en doelgroeppromotie
- Projectmanagement

Kortom; daar waar er creatieve plannen worden gesmeed, draagt De Revolutie graag bij aan een groter geheel.. met een focus op het effectieve inzetten van marketing, promotie en strategie! Wij hopen u dan ook met dit bericht te motiveren tot het aangaan van een samenwerking. Het contact daarvoor kan worden gezocht via post@derevolutie.nl.

Meer informatie over onze wereld, onze ervaringen en specialismen en onze afgelopen en huidige projecten vindt u op www.derevolutie.nl

Last but not least, hieronder een nader uitgelicht van enkele recente Revolutionaire projecten… Voor een volledig overzicht: www.derevolutie.nl/projecten

________________________________________

* Music City The Hague | www.musiccitythehague.nl | Marketing & strategie | Den Haag wil zich de komende jaren meer dan ooit profileren als de 'Popstad van Nederland'. Zowel in eigen stad als ook landelijk en internationaal moet het credo 'Music City The Hague' uitgroeien tot een krachtig en overtuigend etiket. De livescene van Den Haag wordt reeds bestempeld als de meeste levendige van ons land en qua aantal en soort muziekfestivals steekt de Hofstad ook al snel met kop en schouders boven andere steden uit. De ingrediënten van een stad als 'metropool van popmuziek' hebben echter meer om het lijf…

Om de boodschap van Den Haag als popstad kracht bij te zetten is er door De Revolutie een strategisch plan ontwikkeld voor de korte en lange termijn, aangevuld met een ‘toolkit’ die kan worden ingezet ter promotie van Den Haag op het vlak van popmuziek. Hiervoor werd er vanuit De Revolutie onder meer gewerkt aan een nieuw ‘Music City The Hague’ beeldmerk, een overtuigende promovideo en een heuse digitale webportal als voordeur naar muzikaal Den Haag. De gerealiseerde popstad-elementen zullen binnenkort door de Gemeente Den Haag worden gepresenteerd.

________________________________________

* De Utrechtse Spelen & New Cool Collective presenteren ‘Veel gedoe om niks’ | www.veelgedoeomniks.nl | Perspromotie lokaal & landelijk | De afgelopen maanden stond de Stadsschouwburg in Utrecht in het teken van de meer dan bijzondere muziektheatervoorstelling ‘Veel gedoe om niks’; een komische en dansbare bewerking van Shakespeare’s ‘Much ado about Nothing’. De grote zaal van de stadsschouwburg werd verbouwd tot ‘burleske balzaal’, New Cool Collective speelde de ideale Latin Jazz soundtrack en een sterrencast aan acteurs als Susan Visser, Arthur Japin, Jeroen De Man, Sanne Vogel, Benja Bruijning, Peter Bolhuis stal de harten van harten van het publiek. Zo’n tienduizend bezoekers hebben de voorstelling inmiddels bezocht en ook de media toont zich lovend. Ten aanzien van dit laatste heeft De Revolutie bijgedragen aan promotie via media als De Volkskrant, NRC, Algemeen Dagblad, Vrij Nederland, Esquire, Avro Opium, ANP, Radio 6, Elsevier, Trouw, De Telegraaf, CJP, Veronica Magazine, Kunststof Radio en vele anderen…

________________________________________

* The European LIFE I LIVE Festival | www.lifeilive.eu | Perspromotie lokaal & landelijk | Afgelopen zaterdag 8 september vond op het historische Lange Voorhout in Den Haag de eerste editie plaats van The European LIFE I LIVE, een vooralsnog intiem internationaal evenement, dat zich de komende jaren zal ontwikkelen tot een meerdaags cultureel festival. The European LIFE I LIVE staat in het teken van het bundelen van muziek, kunst, theater en debat, aangedreven vanuit diverse internationale samenwerkingen. Bezoekers van het festival wordt een verscheidenheid aan Europese culturele en culinaire tradities geboden, met muziek als verbindende factor.

De afgelopen eerste editie van het festival werd ingekleurd met onder meer twee buitenpodia, waarop optredens plaatsvonden van vooraanstaande internationale (en nationale) artiesten. Daarnaast werden er diverse (politieke) facetten belicht met een focus op cultureel Europa en kon het aanwezige publiek onder de noemer ‘A European Experience: Food & Culture’ genieten van diverse culinaire hoogstandjes. Zo was onder meer een afvaardiging van Jamie Oliver’s ‘FIFTEEN’ aanwezig.

________________________________________

DE REVOLUTIE & CONTACT

e. post@derevolutie.nl | m. 06 5373371 | www.derevolutie.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2012, 18:15
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard

Beste CheStefano,
ik weet niets van jouw vakgebied. Maar ik weet veel van tekstschrijven. Ik zou je aanraden om een wervende tekst te beginnen met duidelijk te maken wat je doet.

Dus beginnen met:
Citaat:
- Festival- en evenementmarketing
- Creatieve conceptontwikkeling
- Artist- en productbranding
- Pers- en doelgroeppromotie
- Projectmanagement

Kortom; daar waar er creatieve plannen worden gesmeed, draagt De Revolutie graag bij aan een groter geheel.. met een focus op het effectieve inzetten van marketing, promotie en strategie! Wij hopen u dan ook met dit bericht te motiveren tot het aangaan van een samenwerking. Het contact daarvoor kan worden gezocht via post@derevolutie.nl.
Teveel informatie is niet goed. Je moet mensen nieuwsgierig maken in eerste instantie. Als ze geïnteresseerd zijn zullen ze verder lezen. Als je alle informatie al weggeeft, denken ze al gauw: het zal wel.

Algemene info eerst, gedetailleerde informatie op verzoek. Dat wil zeggen: in een paar zinnen de belangrijkste info van specifieke projecten geven en de details aanklikbaar maken. Wat je hieronder schrijft is genoeg. De uitwerking daarvan in je tekst is overbodig. Dat gaat niemand lezen.

Citaat:
Meer informatie over onze wereld, onze ervaringen en specialismen en onze afgelopen en huidige projecten vindt u op www.derevolutie.nl

Last but not least, hieronder een nader uitgelicht van enkele recente Revolutionaire projecten… Voor een volledig overzicht: www.derevolutie.nl/projecten
Dit is bedoeld als opbouwende kritiek. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 september 2012, 10:59
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

amen

ik haakte ook af omdat het echt teveel tekst was.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 2 oktober 2012, 12:01
CheStefano CheStefano is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2012
Berichten: 2
Standaard

Hi Marlies,

Opbouwende kritiek wordt altijd gewaardeerd. Heb onze boodschap ingekort en zal de toelichtende informatie in het vervolg achterwege laten, om de 'nieuwsgierigheid' in stand te houden

Bedankt dus!

Een vriendelijke groet,

Stefano.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 2 oktober 2012, 12:25
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

laat maar even zien
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon