Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tekstbureau t.i.m. Mariel
Iedereen vraagt wat t.i.m. betekent. Het werkt dus t.i.m. staat voor Tycho, Iris en Marielle. Dat zijn mijn zoon, dochter en ikke dus
|
Maar
dat werkt voor mij dus weer niet. TIM zou voor mij wat moeten toevoegen over jouw meerwaarde. "Miele, er is geen betere en AEG laat je niet in de steek"; de payoff dus. Meer mogelijk maken of Let's make thing better, Sense and simplicity en Shell helpt zijn misschien ook niet allemaal even strek, maar (proberen in ieder geval te) verwijzen naar het bedrijf en waar het voor wil staan.
Ben je commercieel en sta je open voor business (hetgeen overigens nog steeds kan betekenen dat je ook oog hebt voor andere aspecten van het leven)? Je kunt een payoff ook weglaten en volstaan met zoiets als "Mariëlle schrijft", dan ben je als het ware je eigen payoff. Of je moet het leuk vinden om je kinderen (als gespreksonderwerp) iedere keer als intermezzo of bypass in je acquisitie op te nemen, dat kan natuurlijk.
Misschien iets voor een ander draadje: hoe commercieel gedreven ben je als Lancelotter eigenlijk? Voel je je echt ondernemer (= iets ondernemen, dus risico lopen en gaan voor het onvoorspelbare)? Vind je jezelf een bedrijf, net als de klanten waarvoor je werkt (alleen dan met een andere schaalgrootte)?