Gemotiveerde verkoper
Mijn naam is Harald de Vries en werk sinds 2010 als zelfstandige WordPress webdeveloper. Ik heb sinds 2010 een zeer ruime en mooie portfolio opgebouwd met mooie WordPress websites en professionele WooCommerce webwinkels.
Ik werk vanuit Drachten in Friesland en de meeste klanten zijn Friese bedrijven maar ik werk ook voor klanten uit de rest van Nederland en in België en Engeland.
Ik ben op zoek naar een gedreven en gemotiveerde verkoper die voor mij nieuwe klanten wil binnenhalen. Je mag zelf bepalen hoe je het doet, als je een uitgebreid netwerk hebt dan heb je natuurlijk een voorsprong.
Ik bied geen vast salaris maar wel een zeer ruime commissie voor elk door jouw binnengehaald project, die kan gaan oplopen naarmate je succesvoller bent.
Het zou handig zijn als je in Friesland woonachtig bent (zodat we periodiek kunnen samenkomen om zaken te bespreken ed), maar dit is niet noodzakelijk.
Verder zou het mooi zijn als je al kennis hebt van het WordPress CMS, dus weet hoe het werkt, wat je ermee kunt en wat de mogelijkheden (bijna ongelimiteerd) zijn op plugin gebied. Mocht je geen kennis hebben van WordPress dan moet je in ieder geval ervoor open staan om hierover te leren.
Verder moet je natuurlijk goed kunnen verkopen, jezelf goed kunnen presenteren naar klanten toe maar dat spreekt vanzelf.
Graag zie ik je reactie tegemoet.
|