Beste Maurice,
Welkom op het forum!
Ik heb jouw website doorgelezen. Qua reacties ben ik het eens met mijn voorgangers hier. Let op, dit alles is bedoeld als opbouwende kritiek!
Allereerst staat er veel te veel tekst op je website. Je moet werken volgens het motto "Less is more". Mensen zijn lui en gaan niet al die tekst lezen, ze willen meteen weten waar het om draait. Mijn gok is dat de meeste van jouw potentiële klanten snel zullen wegklikken en dat wil je uiteraard vermijden.
Dan de conceptversies. Neem dit niet verkeerd op, maar als je 3 versies van een tekst doorstuurt vooraleer de klant de definitieve tekst te zien krijgt, dan komt dat onzeker over. Normaal stuur je een definitieve versie door en dan kan de klant er nog feedback over geven. Daarna doe je een aanpassingsronde en is (normaalgezien) alles in orde! Aanleveren op cd-rom lijkt me ook wat omslachtig. Als het puur om copy zonder concept gaat, is een e-mail met de Word-documenten als bijlage gemakkelijk.
En dan las ik ook dat je maar €15 per uur vraagt, dit kan verkeerd overkomen. Mensen linken kwaliteit vaak aan de prijs. Een te lage prijs kan wantrouwen uitlokken, want waarom zou een professional voor dat lage bedrag hoogstaand werk leveren? Dan moet er vast iets verkeerd zijn (zo denken mensen toch vaak). Ik zou mijn prijs minstens verdubbelen om de geloofwaardigheid te verhogen, maar dat is uiteraard mijn bescheiden mening
.
Ik ben benieuwd naar jouw idee hierover!
Alvast veel succes!
Sofie