Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie
@Carla: bedankt voor je feedback, daar kan ik wel iets mee. Jouw website is trouwens beeldschoon!
- feestelijk.. ik snap wat je bedoeld, maar weet nog niet precies wat ik hiermee ga doen. Ik wil het heel graag simpel houden aangezien ik niet de kunde heb een eigen logo te maken en geen geld heb om er 1 te ontwikkelen. Ik vind het ook minder belangrijk. Ik heb geen sterke behoefte mij neer te zetten als een bedrijf. Ik ben een freelancer en om dit te zijn start je een eenmanszaak. Ik hou van simpel, maar misschien kan ik de website wel wat meer pimpen met de foto's die we dit weekend nog in de website gaan verwerken.
- de ontbrekende directe link naar mijn e-mail zal ik aanpassen. Mijn CV is inderdaad wat lang, maar ik heb dan ook niet stilgezeten in mijn korte leventje. Mijn CV zie ik meer als een 'voor het geval je er interesse in hebt' toevoeging. Ik zal talenkennis en computerkennis anders wel even in zinvorm zetten, dat scheelt wat scrol werk.
- Voor op de home pagina zullen we dit weekend even een mooie 'zakelijke' foto maken. Op de overige pagina's komen nog foto's van mij in actie. Ik heb helaas niet zoveel keus hierin, aangezien ik altijd druk bezig ben en niet sta te poseren voor foto's. Maar misschien kan ik ook wel op een aantal plaatsen een balk met evenementen foto's plaatsen. Ik zal er even mee stoeien dit weekend!
Groetjes, Arina
|