Ik denk dat het belangrijk is om wat te nuanceren; De verschillen zijn inderdaad enorm. Twee weken geleden kregen wij iemand binnen die voor een eenmanszaak €18.000 in een jaar kwijt was ...
, hoe verklaar je dit nou? En is € 200 zo laag
ik ben wel'ns tegen gekomen dat iemand kon vertellen alle zaken voor € 60 te laten uitvoeren, die hebben we vriendelijk doorverwezen.
Wat jij aangeeft is dat je alles zelf doet , dan 700 betaald ; Ik denk dat 700 een gebruikelijk en zeker geen overdreven prijs is afhankelijk van hoe je het aanlevert en wat de kwaliteit is. Kijk naar je eigen uurtarief en beoordeel of je de bespaarde tijd er uit haalt.
Maar naar mijn mening is het belangrijkste punt de advisering, niet voor niets gaat 50% van de starters binnen 5 jaar failliet of stopt ermee. En van die andere 50% leeft het overgrote deel van een minimum. Wellicht is het zaak om na te gaan hoeveel advies en kennis je deelt met je adviseur voor die prijs want zonder 700 is misschien een kale doe prijs. Dan ben jij tevreden. En het fijne van tevreden klanten kan zijn 'dat ze niet missen wat ze missen'.