|
29 september 2009, 18:01
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
The Royal Institute, Professioneel grafisch ontwerp
The Royal Institute is een jonge ontwerpstudio, waar met creatieve ideeën, kennis, stijl & vindingrijkheid oplossingen worden gecreëerd. Of het nu gaat om ontwerp van uw communicatie, internet-concepten, of nieuwe producten, er wordt altijd verder gekeken om zo de added value en unieke selling points te benadrukken. Met beide benen op de grond en altijd doelgericht.
Na een korte pauze zijn we weer volop beschikbaar voor het ontwerp van uw logo's, brochures, boeken of wat dan ook. Door de vele contacten met drukkerijen kunnen we u ook scherpe tarieven aanbieden.
Grafisch & product ontwerp door échte ontwerpers...
|
29 september 2009, 21:27
|
Verbannen
|
|
|
|
Re: The Royal Institute, Professioneel grafisch ontwerp
Hi Bart,
ik keek toevallig vorig week nog op je site, maar ook toen (weer) snapte ik m niet. Ik klik op " deed " om een portfolio te zien, maar kon die nergens vinden, klopt dat?
|
29 september 2009, 21:33
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Ramon,
door de opsplitsing van mijn activiteiten heb ik inderdaad nog geen voorbeelden op The Royal Institute gezet, wanneer je interesse hebt kan ik je een overzichtelijk portfolio toezenden,
Bart
|
29 september 2009, 21:37
|
Verbannen
|
|
|
|
Gaarne, kun je ze PM'en of heb je een mailadres van me nodig?
|
29 september 2009, 21:39
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Het beste gaat dat via email, je kunt me bereiken op bart AT theroyalinstitute.com, dit geldt uiteraard ook voor andere geinteresseerden.
|
30 september 2009, 12:52
|
|
Veteraan
|
|
|
|
Dag Bart,
Het is een mooie website maar inderdaad wat vaag, dat ben ik met Ramon eens. Zo te zien heb je hem ook niet veranderd sinds ik hem de laatste keer zag, klopt dat?
Waar ik een groter vraagteken bij heb, dat had ik al toen ik hem voor de eerste keer zag maar toen heb ik hem niet gesteld, is de naam, "The Royal Institute".. nu heb je waarschijnlijk problemen met de Nederlandse wetgeving vermeden door de naam in het Engels te zetten, maar ik vraag me af of je jezelf Royal mag noemen. Verder kan ik de humor er wel van inzien, zeker omdat je voor zover ik weet in je eentje bent, maar dat is toch nog steeds een vraag die bij me opkomt.
|
7 december 2010, 17:33
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Vernieuwde website
Na bijna 3 jaar dezelfde (flash)-website online gehad te hebben, heb ik onlangs besloten mijn website te vernieuwen. Flash heeft z'n langste tijd gehad en werkt niet voor iedere gebruiker even handig (lees de reacties hierboven maar eens). Ik ben in nieuwe technieken zoals CSS, jQuery en HTML5 gedoken en heb mijn hele website onderhanden genomen. Dit resulteert in een website die te zien is op ieder platform, van oude laptop tot hyper-moderne smartphone. Graag wil ik jullie uitnodigen eens een kijkje te nemen op het vernieuwde: The Royal Institute.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie, daar ik naast (natuurlijk) het ontwerp, ook alle teksten zelf geschreven heb. Feedback is dus uiteraard welkom!
Fijne dag!
|
7 december 2010, 18:28
|
Verbannen
|
|
|
|
Netjes, maar doet/deed is een beetje verwarrend. Ik klik op doet om te zien wat je kan, klik dan op websites. Dan verwacht ik ook wel een linkje naar deed > websites. Nu moet ik dat weer los gaan opzoeken.
|
7 december 2010, 18:29
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken
Dan verwacht ik ook wel een linkje naar deed > websites.
|
Dat is een hele goede tip!
|
3 januari 2011, 16:47
|
|
Seniorlid
|
|
|
|
Nog een nieuwtje,
onlangs heb ik ook nog een weblog gedeelte aan mijn website toegevoegd, waarop ik over allerlei dingen (design, inspiratie, ontwerp-gerelateerd) schrijf. Kijk maar eens op http://www.theroyalinstitute.com/blog/
|
|