Sorry voor mijn zeer, zeer late antwoord, alsnog bedankt voor alle reacties. Ik zal alsnog reageren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Ik denk pas op basis van de feiten achteraf, dat wil zeggen: na je belastingaangifte inkomstenbelasting. Volgens mij kun je het ondernemerschap claimen en ondernemersaangifte doen, pas dan oordeelt de belastingdienst definitief en kun je eventueel nog bezwaar indienen.
|
Bedankt voor het advies!
Dus gewoon ondernemersaangifte doen, en dan maar zien of ze het goedkeuren?
Ik zal het tegen die tijd ook maar eens aan mijn accountant voorleggen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Of je er iets aan kan veranderen weet ik niet. Dat hangt af van de informatie die je aan de belastingdienst hebt verstrekt. Je zegt dat je een ander oordeel had verwacht. Waarom denk je dat?
|
Omdat ik dacht te voldoen aan alle voorwaarden, maar ik snap al waarom. Mijn omzet voor dit jaar is zeer laag. Ik leer nog bij, om zo mijn diensten uit te breiden en volgend jaar meer winst te maken. Ik neem aan dat dit hun oordeel was vanwege mijn lage omzetschatting.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t_captain
Vraag aan topicstarter Daniella: heb je die VAR-WUO gekregen of was de voorlopige vaststelling belastingplicht inderdaad een probleem met het verkrijgen van je VAR?
|
Ik heb
zojuist mijn VAR-WUO ontvangen. Blijkbaar was de voorlopige vaststelling belastingplicht dus inderdaad geen probleem, zoals Rene al zei
heb jij inmiddels al een VAR ontvangen?