|
26 januari 2009, 21:06
|
Lid
|
|
|
|
Re: Feedback website gevraagd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rub3n
Ik vind de vormgeving ook niet echt passen bij wat jij biedt.
Ik vind het "te" zakelijk overkomen.
|
Zo te lezen heb ik nog veel te leren, ben bezig eea aan te passen. Ook jij nog bedankt voor reactie...
|
26 januari 2009, 21:15
|
|
Veteraan
|
|
|
|
Heb je ook inspiratie van mijn website gekregen? Je schreef dat je hem zou bekijken.
|
27 januari 2009, 00:09
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hetty Dalsheim
Heb je ook inspiratie van mijn website gekregen? Je schreef dat je hem zou bekijken.
|
Hi Hetty,
Jazeker, ik heb je website bekeken, mijn complimenten hoor
Hier krijg ik tenminste eerlijke feedback wat mij stimuleert om de inhoud van mijn site te verbeteren. Ben even mezelf aan het counselen (ahum)...
Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Trees
|
3 februari 2009, 15:39
|
|
Hi Trees,
Even heel klein; op je homepage staat "veranderingenprocessen" en in je profiel staat nog ergens "mijnsen" i.p.v. mensen. Succes met je start, ik zit zelf ook in een vergelijkbare fase. Je richt je op Verliesverwerking en Persoonlijke Groei en Bewustwording? Zit daar een verband voor jou? Misschien kun je dan daarop focussen. Ik ben benieuwd dan ook naar je werkwijze. Als collega. Binnenkort zal ik mijn herziene "elevator pitch" plaatsen.
|
3 februari 2009, 16:12
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hulpsmurf
Hi Trees,
Even heel klein; op je homepage staat "veranderingenprocessen" en in je profiel staat nog ergens "mijnsen" i.p.v. mensen. Succes met je start, ik zit zelf ook in een vergelijkbare fase. Je richt je op Verliesverwerking en Persoonlijke Groei en Bewustwording? Zit daar een verband voor jou? Misschien kun je dan daarop focussen. Ik ben benieuwd dan ook naar je werkwijze. Als collega. Binnenkort zal ik mijn herziene "elevator pitch" plaatsen.
|
Hoi Paul,
Bedankt voor je berichtje, 'k heb de foutjes aangepast
Wat heb jij een mooie site, geweldig! Dus jij bent ook als mil werkzaam geweest bij MvD... Tot zover even, we houden contact, oke !
Groetjes, Trees
|
4 februari 2009, 20:56
|
|
Veteraan
|
|
|
|
Ik ben een beetje laat geloof ik, maar als ik je website nu bekijk, komt ie best goed op me over. Rustig, helder, met wel veel 'info volgt', maar na lezen van de reacties snap ik hoe dat komt
Succes ermee, het gaat je volgens mij best lukken.
|
4 februari 2009, 21:16
|
Verbannen
|
|
|
|
Ah een update !
Ik merk op dat alle links in je menu niet aanklikbaar zijn in firefox, helaas weet ik niet precies hoe dat komt
|
4 februari 2009, 22:16
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pentatext
Ik ben een beetje laat geloof ik, maar als ik je website nu bekijk, komt ie best goed op me over. Rustig, helder, met wel veel 'info volgt', maar na lezen van de reacties snap ik hoe dat komt
Succes ermee, het gaat je volgens mij best lukken.
|
Hi Anna,
Bedankt voor je mooie reactie, ik blijf enthousiast hoor... .
Groetjes, Trees
|
4 februari 2009, 22:20
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken
Ah een update !
Ik merk op dat alle links in je menu niet aanklikbaar zijn in firefox, helaas weet ik niet precies hoe dat komt
|
Hi Ramon,
Bedankt voor de tip, ik zal mijn webadviseur "aan het werk zetten"...
Groetjes, Trees
|
|