Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simone
Hallo Allemaal,
helemaal gelijk dat mijn klanten voor ruim 80% via andere klanten komen dus vandaar ook dat ik ze echt wil bedanken! Een evenement lijkt me helemaal super. Maar hoe pak je zo iets aan en houd je het betaal baar? Heeft hier iemand ervaring mee?
|
een evenement kun je natuurlijk zo groot en klein maken als je zelf wilt. Maar in jou geval kan ik me voorstellen dat je bij veel maneges komt.
Misschien kun je samen met hen een evenement organiseren rond paarden welzijn en als je iets terugkerends wil een evenement in het voorjaar en daarna ben jij elke 2 weken een dag op die manage voor proef massages..
ALs ik aan paarden denk denk ik ook aan kruiwagen en stro en paardenvijgen
. Die laatste zal ik geen actie mee bedenken
maar ik denk als link tussen klanten binding en evenementen
- een kruiwagen race (met als motto mijn klanten zijn de beste kruiwagen naar mijn nieuwe klanten)
- een stromannen wedstrijd (met als motto wie wil mijn stroman zijn naar mijn nieuwe klanten
inschrijven in duo's bestaande klant die nieuwe klant meeneemt
als (hoofd)prijs. (met dank aan eerdere reacties)
Voor de bestaande klant een gratis stoelmassage (tijdens evenement of apart) die kan je vast grotendeels gesponserd krijgen door de stoel masseur
Voor de nieuwe klant een 1 gratis paardenmassage.
Voor alle deelnemers een kruiwagen bon of een stromannen bon met zeg 20% korting op een paardenmassage. Of 5 massages voor de prijs van 4 weet niet hoe je ze verkoopt.
(Dat kun je natuurlijk ook voor alle bestaande klanten doen ipv alleen deelnemers, maar dan wel alleen als ze een nieuwe klant aanbrengen)