Beste Isabelle,
Bedankt voor je reactie en fijn je met mij meedenkt.
Hieronder mijn ideeën.
Voor een scholingsinstituut corrigeer ik per mail lessen van cursisten. Dit vind ik erg leuk om te doen. Hierdoor kwam ik op het idee om mijn diensten als beroepskeuze/loopbaanadviseur aan te bieden aan mensen die: vastlopen in hun werk, ander werk zoeken, een studie zoeken, enz. Dit eventueel in combinatie met een communicatietraining. Zie de gegevens op mijn site.
www.primago-advies.nl
Nu begeleid ik ook mensen die: voorzichzelf willen beginnen, om willen scholen, een studie zoeken, enz. Dit doe ik aan huis en ik vind het erg leuk om te doen. Mijn werkterrein zou ik graag uit willen breiden, maar ik wil thuis niet te veel mensen ontvangen. Hierdoor kwam ik op het idee om mijn diensten per mail aan te bieden. Ik weet alleen niet hoe ik het met de betaling moet doen en hoe groot het moet zijn wat ik aanbied.
Nu heb ik gesprekken van 1 uur of 1 1/2 uur en daar vraag ik dan een vast bedrag voor. Hoe ga ik dat aanpakken voor e-mailbegeleiding? Dit zijn vragen die mij bezig houden maar waar ik geen oplossing voor heb.
Ik hoop dat mijn schrijven duidelijk is. Ik merk dat ik het moeilijk vind om het duidelijk op te schrijven, maar door er met anderen over te schrijven krijgt het wel steeds meer vorm. Het is de bedoeling dat ik straks vol trots kan zeggen dat ik mijn eerste cliënt per mail begeleid en dat jullie mij daar bij geholpen hebben dit te verwezelijken.
Hoop nog meer reacties en tips te ontvangen.
Groeten van Hetty