Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 oktober 2007, 17:53
Singer Redactie's schermafbeelding
Singer Redactie Singer Redactie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 24
Standaard Facturering voor en na aanmelding KvK/Belastingdienst?

Beste Lancelotters,

In augustus/september heb ik twee facturen verstuurd naar mijn eerste opdrachtgever. Deze heb ik achter elkaar genummerd (1 en 2). Op dat moment stond ik nog niet ingeschreven bij de KvK, en had ik mij nog niet aangemeld bij de Belastingdienst. Deze facturen heb ik onder mijn eigen naam verstuurd. Sinds begin oktober heb ik mij aangemeld met een bedrijfsnaam.

Nu ga ik voor een nieuwe opdrachtgever een factuur opmaken. Moet ik doornummeren (dus factuur nummer 3), of moet ik opnieuw beginnen met nummeren? Met andere woorden: maakt het voor het nummeren van de facturen nog iets uit dat ik mij inmiddels heb aangemeld bij de instanties?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, zodat ik niet gelijk de fout inga.

Alvast bedankt!

LSV.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon