Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 20 februari 2008, 18:07
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Ontheffing bestemmingsplan nodig voor kantoor aan huis

Merkwaardig bericht in de Volkskrant van vanochtend: een freelancer in Middelburg kreeg van de gemeente te horen dat ze een ontheffing van het bestemmingsplan moest aanvragen om haar bedrijf in een woonwijk te mogen vestigen Het bedrijf bestaat uit een paar extra ordners en een bureautje in een werkkamer die er al was.

Een telefoontje met een gemeenteambtenaar loste het probleem niet op. Na het sturen van een brief kreeg ze een dik pak papier over de hele procedure , de aanvraag werd gepubliceerd in de lokale krant en lag ter inzage op het gemeentehuis. De kosten bedroegen €130.

Ik vrees dat alle thuiswerkende freelancers formeel gezien dit probleem zouden kunnen hebben, als de gemeente het op zijn heupen krijgt. Nou, dit mag van mij in de overheidsergernissen-top 10.
__________________
René
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
bestemmingsplan


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon