Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 27 januari 2009, 18:08
herrputti herrputti is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 6
Standaard Kosten kamer van koophandel: op welke post boeken?

hallo allemaal,

ik heb net een boekhouding opgestart en vroeg me af op wat voor post ik de kosten bij de kvk kan boeken. doe ik dat bij algemene kosten? of specifieker?

sowieso vraag ik me af:
waarvoor is de post 'algemene kosten'
en waarvoor is de post 'overige kosten'?

heel erg bedankt alvast!!

tom
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn dit aanvaardbare voorwaarden? jazzvb Omgaan met opdrachtgevers 6 23 januari 2009 23:03
1 november Startersdag 2008 Kamer van Koophandel (Belastingdienst) Blogspotter Nieuws - Voor en door freelancers 4 4 november 2008 11:03
Coaching via de kamer van koophandel Life Creations Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 2 6 december 2006 13:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon