Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 10 februari 2009, 01:53
deams5 deams5 is offline
Lid

Standaard Usability testing

"""""beste medefreelancers, hier mijn pitch, ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken""""""

Diverse consumentenonderzoeken tonen aan dat gebruikersvriendelijkheid een van de belangrijkste voorwaarden is voor het (commerciële) succes van een website en clients. Usability van applicaties resulteert in hogere klanttevredenheid, groter aantal hits (en returns) en meer verkopen.

Deams5 is erop gericht om uw applicaties te testen bij uw doelgroep om zo de kans op succes aanzienlijk te vergroten door:
- Wetenschappelijk onderbouwde methoden (cognitie wetenschappen, psychologie & Human Computer Interaction) gecombineerd met commercieel inzicht.
- Respondenten worden geworven door mijn zorgvuldig samengestelde panel in Alphen aan den Rijn (testgebied)
- Ik houd rekening met de "return on investment" en houd de kosten goed in de gaten waardoor ook met een beperkt budget een goed systeem ontworpen worden.

Ik hanteer de volgende onderzoeksmethoden:
- Expert - Scan: Visuele scan van de website of applicatie waarbij al snel 70% van alle usability-problemen ontdekt worden.
- Prototype test: Diverse prototypes worden voorgelegd aan de proefpersoon waardoor de beste prototype ontwikkeld kan worden.
- laboratorium studies: Gedrag van de gebruikers worden bestudeerd waardoor belangrijke problemen duidelijk worden.
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten