Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 18 februari 2009, 11:45
nasch nasch is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Berichten: 10
Standaard Indicatie kosten als starter

Ik wil een indicatie voor 2009 maken van alle kosten die er aan gaan komen. Ik ben per december begonnen als coach, werk vanuit huis. Heeft iemand een soort checklist hiervoor of zo?
En heeft iemand enig idee hoeveel ik moet opnemen voor drukwerk (briefpapier, enveloppen en visitekaartjes)?

Dank,

Nadine Schartz
InnerHeart
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inbreng kantoorinventaris uit prive aftrekbaar als kosten? christiaanjanssen Belasting 6 5 juni 2009 22:48
Wat als zakelijke kosten bij werken thuis? Rimbo Administratie 8 8 december 2008 23:08
cursus partner boeken als kosten van onderneming? akron Administratie 1 19 augustus 2008 14:08
Borg huur aftrekbaar als kosten? akron Administratie 1 25 januari 2008 01:01
T-mobile: geen abonnement als starter Freeinx Al die andere praktische dingen 18 17 juni 2007 23:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon