Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 14 augustus 2009, 14:33
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard Re: Verbouwingskosten

Een verbouwing moet je als 1 geheel zien dus het totaal aan kosten activeer je en schrijf je af in een aantal jaar. Dus je kunt niet per bonnetje gaan beoordelen of het een investering is of niet. Uiteraard kun je als je eens een keer alleen doos schroeven en 4 afdeklatjes haalt die bonnetjes gewoon als kosten boeken. Maar in principe moet je een verbouwing als geheel zien en als geheel en alle kosten daar rondom activeren en afschrijven.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bedrijfsmiddelen afschrijven: minimaal 5 jaar René Nieuws - Voor en door freelancers 3 6 juli 2007 15:35
Auto afschrijven Diamond Administratie 2 6 juni 2007 09:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon