Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 2 januari 2007, 14:31
M.Zandbergen M.Zandbergen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Berichten: 17
Standaard Probleempje

Hallo,

Afgelopen jaar zijn een vriend van mij en ik een VoF gestart.
We hebben in die korte tijd van opstarten gelijk 4 opdrachten gehad waarbij we hulp van buitenaf moesten inroepen.
Deze mensen hadden nog geen VAR en dus hebben wij deze ook niet.
Ze hebben voor de vorm wel een factuur gestuurd. Hoe kunnen we dit administratief oplossen, want een VAR van het vorig ejaar kan je toch niet meer aanvrage?

groet,
M.Zandbergen
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon