Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 31 oktober 2010, 20:03
PinkTree PinkTree is offline
Juniorlid

Standaard Tekstbureau Pink Tree

Dag,

Sinds een paar weken ben ik een eigen tekstbureau begonnen. Dat ben ik nu voorzichtig een beetje aan het opstarten.Hier en daar probeer ik rustig een en ander uit te zoeken. Zo las ik ook over een elevator pitch. Bijzonder handig en ik heb er daarom ook een gemaakt. Ik vind het best een beetje spannend om mijn ep op het internet te zetten. Maar ervaring leert ook dat je geen goede tekst kunt schrijven zonder een goede feedback. Hier is 'tie:

Tekstbureau Pink Tree
Karin Rozeboom: tekstschrijver en -redacteur
Ik schrijf en corrigeer teksten voor auteurs, studenten en kleine zelfstandigen

Auteurs help ik graag bij het schrijven van hun manuscript. Studenten kunnen bij mij terecht als ze hun eindscriptie nagekeken willen hebben. En kleine zelfstandigen help ik bij het ontwikkelen van teksten voor hun website. Ik geniet van de hulp die ik mensen kan bieden bij het maken van een goede en leuke tekst. Door antwoorden te geven op vragen van de lezer kan ik elke tekst tot een leesbaar niveau tillen. Voor meer informatie kun je terecht op mijn website: www.pink-tree.nl. Mag ik binnenkort in jouw tekst een ‘boom’structuur aanbrengen?

Graag jullie reactie,
Karin Rozeboom
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten