Ontbrekende bonnen in administratie stichting, hoe verantwoorden voor subsidie?
Hallo allemaal,
Ik zit op dit moment met een vraag, en hoop dat iemand mij daar mee kan helpen. Ik loop stage bij een stichting, maar heb dit op mijn opleiding nog niet behandeld waardoor ik hier eigenlijk niet zo veel van weet.
Nu vertelde mijn baas mij dat de ontvangen subsidies verantwoord moeten worden aan de gemeente. Ook zijn er giften ontvangen.
Onze vraag was nu hoe wij dit op kunnen lossen met ontbrekende bonnen. Kunnen wij deze kosten toch boeken maar dan bijvoorbeeld onder de giften? Dat deze dus zogenaamd van het geld van de giften zijn betaald?
En dat we de bonnen die wel aanwezig zijn zogenaamd van de subsidie betaald is? Zodat we deze wel kunnen verantwoorden.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Als er iets niet helemaal duidelijk is, laat het dan even weten zodat ik het wat beter uit kan leggen.
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen!
|