Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 25 januari 2007, 19:30
Bob_T Bob_T is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 januari 2007
Berichten: 2
Standaard Aanloopkosten verwerken

Hoihoi,


Als een startende ondernemer in 2006 actief is, maar ook nog wat bonnetje heeft van 2005 (kantoorartikelen e.d.). Hoe moet hij die bonnetjes dan in zijn boekhouding verwerken? Boeken op 01-01-2006?

En boek je ze dan onder 'Aanloopkosten' of onder 'Kantoorartikelen'?


Groetjes!
Bob
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel aanloopkosten maar geen omzet bij eerste btw-aangifte fiekemeijer Belasting 4 11 januari 2007 08:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon